31.03.2015

TEGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁAM ! SPONSORZY PONOWNIE ZASKOCZYLI :) / OCEŃCIE UPOMINKI ZE SPOTKANIA BLOGGEREK

Hej Skarby :) 
Ostatni post był relacją z fenomenalnego spotkania  bloggerek w Chełmie :) Teraz nadeszła pora na przedstawienie Wam upominków od sponsorów :)  

Prezentów było mnóstwo i co jest dla mnie nowością nie skończyło się na samej pielęgnacji i kolorówce :)  Co znalazłam w swoich paczuszkach ? Zaraz się przekonacie :) 











Pragnę z tego miejsca podziękować wszystkim Firmom sponsorującym nasze upominki.  


Kochane spodobał się Wam  jakiś konkretny kosmetyk ?  Znacie te firmy ?  Jakieś szczególnie polecacie ? A może interesuje Was któryś zapach ?

Póki co testy trwają, mam już kilku ulubieńców ale oczywiście wezmę pod uwagę Wasze propozycję :) dajcie więc znać, co chcecie przeczytać w pierwszej kolejności :)


Ściskam :*



____________________________________________________

P.S : Pamiętacie jeszcze o rozdaniu ?


+ do rozdania  dorzucam parę kosmetyków  z tego posta  m.in. kilka fantastycznych electro-lakierów ColourClub :) 



44 komentarze:

  1. Catrice i eKobieca przyciągają uwagę! :) Naprawdę jestem pod wrażeniem ilości upominków! Mnie udało się być tylko na jednym blogerskim spotkaniu, ale dotyczącym książek :) Losowaliśmy książki między siebie, bo niestety pojawiło się koło 40 osób a książek było około 20 :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam na wielu :) Ale na takie dotyczące książek chętnie bym się wybrała :) Ostatnio strasznie mało czytam, brakuje mi na to czasu niestety :( staram się chociaż wykorzystywać np kąpiel na słuchanie e-booków ale to nie to samo :(

      Usuń
  2. och! ile wspaniałości! ale Ci świeczek zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczki pachnące jak delikatne męskie perfumy, zapach bardzo przyjemny, kostka o zapachu kokosa i mango :-)

      Usuń
    2. Świeczki pachnące jak delikatne męskie perfumy, zapach bardzo przyjemny, kostka o zapachu kokosa i mango :-)

      Usuń
  3. U mnie mocniejsze bicie serca wywołały zdjęcia z kosmetykami Catrice i Virtual. No ale ja to maniaczka kolorówki jestem, więc nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam :) ale z biegiem czasu zrobiłam się bardziej wybredna :) co nie ulega wątpliwościom , że właśnie w tej otrzymanej kolorówce znalazłam kilka perełek :)

      Usuń
  4. Udanych testów życzę - a jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :) testy trwają :) i sa już ulubieńcy ;)

      Usuń
  5. Oja oja same wspaniałości :) ten roseshop mnie zaintrygował :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocno różane i totalnie naturalne produkty, napiszę o nich wkrótce :)

      Usuń
  6. Wow ile dobroci! Nie pozostaje nic innego jak życzyć udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja różana maniaczka od razu na Roseshop wywiesiłam jęzor :D Super prezenciki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja własnie nie przepadam,za różanym zapachem ale i tak skuszę się na testy :) zobaczymy co z tego wyniknie :) Roseshop czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  8. no na prawde świetne prezenty firmy sie postarały:) lakiery w pastelowych kolorach śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dosyć trwałe :) na dniach spodziewaj się notki o nich :)

      Usuń
  9. Same wspaniałości :) To było bardzo pachnące spotkanie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak:) a dzięki I.Z. nadal mam tak aromatycznie w domku :)

      Usuń
  10. ojejku, całe mnóstwo cudów <3333

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :) trudno było rozpocząc testy, " od czego tu zacząć.. " ;))

      Usuń
  11. Anonimowy1/4/15 18:24

    Wszystko pięknie wygląda:) Mnie zainteresowały rzeczy z Imperium zapachów i e-kobieca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam te dwa miejsca na mapie :) jeśli jesteś z Lublina to pozycja obowiązkowa :)

      Usuń
  12. dużo cudeniek! jestem ciekawa tego tuszu z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nei testowałam :) czeka na czas kiey chociaz jeden z moich otowrzonych bedzie zasługiwał na kosz :)

      Usuń
  13. Dzisiaj zrecenzowałam tę bazę winylową z Indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oczywiście wpadnę na recenzję :) sama jeszcze nie testowałam :)

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tych różanych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** dzięki Klaudia ! to było cudne spotkanie ! miło było Was zobaczyć :)

      Usuń
  16. Najbardziej ciekawią mnie różane kosmetyki oraz Onyx :) Mam nadzieję, że o nich napiszesz za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zbieram się do recenzji :) z Onyxem mam pewien problem bo moja blada skóra nie opala się ale coś wymyślę :)

      Usuń
  17. jakie smakołyki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) fakt ! po tych prezentach czuje się rozpieszczana :)

      Usuń
  18. Ale uroczy zestaw różany :) Paty Lite mają super zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne upominki. Ja jestem szczególnie ciekawa lakierów do paznokci i ogólnie produktów Indigo bo od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem kilku rzeczy od nich , szczególnie kuszą mnie ich oliwki. Ponoć zapachy są super :)
    Uroczo też wygląda ten różany komplecik, no i oczywiście zazdroszczę buteleczki z pumeksem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super upominki! twój blog jest genialny, obserwuję, żeby mi nie umknął
    powodzenia
    http://irresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) zapraszam więc po więcej :)

      Usuń
  21. Dużo tego :D Ciekawa jestem jak spisze się podkład Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  22. calkiem fajne zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)