24.03.2015

O TYM JAK NAMAWIANO NAS DO PALENIA.../ SPOTKANIE BLOGGEREK W CHEŁMIE / MARZEC 2015





Hej Kochane ! 

W ubiegłą sobotę miałam przyjemność ponownie odwiedzić Chełm, jeśli jesteście ze mną od dawna to zapewne pamiętacie huczne Mikołajki u Gessler ;D ( a jeśli nie to zapraszam do nadrobienia zaległości :D)  W roli wspaniałych organizatorek spisała się wtedy Klaudia i Marta :)  Dziewczyny to prawdziwe profesjonalistki , udowodniły to również tym razem :) Ale zacznijmy od początku... :) 


Jak już zdążyłam się wygadać, organizatorkami były Klaudia i Marta. Dziewczyny jako miejsce obrały stosunkowo niedawno otworzoną L.A. CAFE Chełm


Cóż mogę napisać  o samej kawiarni ? Miejsce  całkiem łatwe do odnalezienia na mapie ( nawet dla prowincjuszy :P), w środku niezwykle przytulnie ( cegła na ścianie to jest miejsce w którym czuje się najlepiej) , obsługa  sprawna i sympatyczna, ciasto różnorodne a mrożona herbata i latte fenomenalne szczególnie mogę polecić mrożoną mango i bananowe latte ;)  Był tez prowiant na drogę ale o tym może później :) 





Spotkanie rozpoczęło się o 12.00, również w samo południe obecnością zaszczyciła nas Wiola K. właścicielka  znanego (przynajmniej  lubelskim amatorom pięknych woni) Imperium Zapachów. Swoją działalność prowadzi z narzeczonym, widać,że jest ekspertem a cudowne aromaty są jej wielką pasją. Cudownie było posłuchać  kogoś kto uwielbia swoją pracę :)

Wiola na spotkanie przybyła z przeogromną ilością świec, wosków, samplerów no i oczywiście tumblerów Kringle Candly, na punkcie jednego z nich zwariowałam <3 ! Zamierzam już  na dniach odwiedzić ul.Orkana 4 i zdobyć to cudeńko :) 














W trakcie prezentacji stale poznawałyśmy praktyczne porady, Wiola zdradziła nam trochę sekretów dotyczących palenia, zwróciła naszą uwagę m.in. na błędy oraz powody dlaczego świeca nie spełnia oczekiwań.
Rozpoczęło się wąchanie  i poszukiwanie upragnionych aromatów :)





W trakcie spotkania odkryłam praktycznie 100% zgodność zapachową z Marzeną :) Też uwielbia słodkie zapachy ^^
Po długich poszukiwaniach wreszcie znalazłam faworytów ;) Co mnie zdziwiło ulubione zapachy znalazłam w Village Candle :)

Vanilla Caramel Swirl
Cranberry Grapefruit
Blueberry Muffin 








 
Black Cherry 
Raspberry Vanilla
Cherry Vanilla Swirl
Lemon Pound Cake
Palm Beach
Tea Time



Spellbound (Kringle Candle)
Espresso Crema ( Kringle Candle)


Na koniec spotkania z Imperium Zapachów, Wiola podarowała wszystkim uczestniczkom  prezenty, oprócz paczuszek mogłyśmy same wybrać sobie zapach który zabrałyśmy do domu :)
Długo się zastanawiałam co wybrać, wahałam się między Spellbound a Cherry Vanilla ale w końcu wybrałam lody wiśniowo-waniliowe !












Jak zwykle w gronie Dziewczyn  nie można się nudzić, był czas na pogaduchy, pycha jedzonko i aromatyczną kawę :)   






Czas gonił nas nie ubłaganie, więc Klaudia  rozpoczęła rozdawanie prezentów od sponsorów.












































 





( moje najlepsze zdjęcie ze spotkania ;D ) 










Oczywiście nie byłybyśmy sobą gdyby  naszemu spotkaniu nie przyświecała jakaś dobroczynna idea :)  Tym razem  postanowiłyśmy pomóc psiakom i kociakom ze Stowarzyszenia Chełmska Straż Ochrony Zwierząt

O Nawet jeśli nie planujecie posiadania nowego zwierzaka, ale macie odpowiedzialnych znajomych  którzy pragną  mieć swojego futrzaka to polecajcie tą stronę , kochane maluchy  czekają na prawdziwy dom i najlepszego przyjaciela :)



 Spotkanie minęło błyskawicznie , mimo małej liczby osób  nie było okazji aby się  nagadać  tak jakby się chciało :) Wierzę,że wkrótce spotkamy się ponownie i nadrobimy :) może tym razem uda się w Lublinie  :)  


Na koniec nasza wspaniała grupka :)







 od lewej :)  Klaudia ,Asia ,Monika , KarolinaMartaja , MarzenaMałgosia :)


PS. ...wracając do prowiantu bo przecież musiałam jeszcze coś nabyć dla siebie i M. ;)
W  L.A. Cafe Chełm znajdziecie też inne łakocie, np. te chmielowe ;) Kawiarnia  bogata jest w piwa URSA , nabyłam Dwa Misie i Renegata  :)  Miśki smakowo wkomponowały się idealnie w moje gusta :)




_____________________________________________________________________

Jeśli jesteście zainteresowane  co dokładnie znalazło się w moich paczuszkach to zapraszam na następny post :) będzie o sponsorach , jakości kosmetyków  i innych  produktów jakie dostaję bloggerki na spotkaniach :)
___________________________________________________________________________

* Daję znać,że do końca rozdania zostały 4 tygodnie  :)
Każdy ma szanse wygrać a nagroda rośnie w siłę:) zachęcam więc do udziału :)

48 komentarzy:

  1. spotkanie musiało być rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim gronie nie mogło być inaczej :))

      Usuń
  2. Sorki że pytam, w którym Chełmie było to spotkanie? Czyżby w woj. Lubelskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w lubelskim 😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ile to ja wakacji w Chełmie spędziłam! Uwielbiam ten rynek ze studnią i wycieczki do kopalni kredy <3

      Usuń
    4. To skoro bywałaś w Chełmie to i obowiązkowo musisz się wybrać do mnie do Lublina :)))

      Usuń
  3. Ale cudowności. Cóż, muszę się przyznać, że dzielę z Wami nałóg i też palę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wredne z nas palarki ;) aby nie napisać palaczki :D

      Usuń
  4. Było świetnie, a te słodkie zapachy bardzo mnie uwiodły :) Będzie palenie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Świetnie się Marzenka bawiłam :) ... i jeszcze raz dzięki za transport ;)

      Usuń
  5. Az tu poczułam te wszystkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachów było mnóstwo :) wszelakich :) nawet taki wybredniś jak ja znalazł mnóstwo aromatów dla siebie :)

      Usuń
  6. Świetna relacja Kochana ;) Spotkanie na prawdę się udało ;) ja chyba nawet jutro skoczę do Imperii Zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wykorzystałam swój rabat :) wszystkie zapachy trafione w 100% :)

      Usuń
  7. Ale Wam fajnie :D Też bym chciała dostać się kiedyś na takie spotkanie i mieć okazję poznać inne bloggerki. Również mam w planach w najbliższym czasie odwiedzić Imperium Zapachów i kupić sobie woski :) Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś spotkanie było naprawdę wyśmienite :) Widzimy się w czwartek :) wreszcie będzie okazja poznać się osobiście :) również pozdrawiam i ściskam :*

      Usuń
  8. Jak ja wam zazdroszczę tego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same byłyśmy zaskoczone ilością bogactw jakie dostarczyła Wiola na spotkanie :)

      Usuń
  9. Ale musiałaś świetnie się bawić. No i atmosfera iście pachnąca! :D Proszę, daj znać jak się sprawuje podkład Catrice. Po tym jak wycofali mi PhotoFinish zaczęłam zastanawiać się nad zakupem właśnie tego, ale mało jeszcze opinii o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia!Oczywiście,że świetnie się bawiłam :) zresztą moje głupie miny i pozy świadczą o braku spinek :) Z Dziewczynami naprawdę jest wesoło i przesympatycznie :) aż chciałoby się już wybrać na kolejne ^^
      O podkładzie już rozmawiałyśmy :) więc jak coś odezwę się na facebooku :)

      Usuń
  10. Było mi bardzo miło poznać Was osobiście :) Twoje rzęsiska śnią mi się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Małgosiu cała przyjemność po mojej stronie :) szkoda tylko,że tak daleko siedziałyśmy od siebie, nie było okazji bardziej się nagadać , ale może kiedyś będzie okazja do nadrobienia :) hihih dzięki :)) fakt są dosyć długie bo ostatnio przestałam je podcinać :))

      Usuń
  11. Anonimowy24/3/15 19:26

    Cieszę się, że spotkanie się udało! :) Również uwielbiam słodkie zapachy Yankee Candle

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale musiało być to pachnące spotkanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ile piwa nakupiłaś :p super, że się podobało, bo starałyśmy się z całej siły :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) tylko dwa :) te butelki pstryknięte w lokalu :D Ojj na spotkania robione przez Was można jechać w ciemno ^^ i tak będzie super :)

      Usuń
  14. Paliłabym! Och chyba bym zwariowała od ilości zapachów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez byłyśmy na skraju :) tyle tych słoiczków, wosków ,że szaleństwo wisiało w powietrzu :D

      Usuń
  15. Anonimowy25/3/15 10:39

    ile zapachów :D ja też kocham słodkie zapachy i wanilia to jest to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) pamiętam wszystkie waniliowe posty u Ciebie ;) sama śledziłam i poszukiwałam tych produktów ze względu na aromat :))

      Usuń
  16. świetnie że spotkanko Wam sie udało :) troszke szkoda, ze my sie nie mozemy spotkać bo zawsze coś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu musimy się jakoś spiąć i wreszcie wybrać jakiś termin , póki co najbliższym momementem jest zjazd na uczelni :)

      Usuń
  17. Ależ apetyczne miejsce :) Na takie palenie i ja dałabym się namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci kochana za ładną fotkę muszę pożyczyć....spotkania w twoim towarzystwie są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej Dzięki Kochana :* teraz to mnie zawstydziłaś i ucieszyłaś jednocześnie ;) Martuś pożyczaj ile tylko chcesz :)

      Usuń
  19. Ale fajnie tam Wam było ! Też bym chciała :) Czekam na kolejny post, bo jestem ciekawa :D

    Pozdrawiam
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam więc na kolejny post :) Spotkanie wygląda rewelacyjnie nawet na zdjęciach, sama z chęcią bym się na takie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim gronie - nie mogło byc inaczej jak fantastycznie :)

      Usuń
  21. Wow, ile dobroci, Joko, Avon..! :)
    Widzę, że zabawa była przednia, bardzo fajnie to wszystko wygląda i czekam na post z upominkami, nie mogę się doczekać.

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon to akurat zamówienie jednej z organizatorek :)

      Usuń
  22. Ufff z kilkudniowym opóźnieniem, ale w końcu tu dotarłam! Wcześniej chyba ten post gdzieś mi wyskoczył na fb, ale stwierdziłam, że skoro o paleniu to pewnie nie mam po co zaglądać :D:D Zazdroszczę spotkania, sama jestem początkującą blogerką, ale z chęcią wzięłabym udział w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj,że u mnie nic nie jest oczywiste do końca jeśli chodzi o tytuły :) W spotkaniach może brać tak naprawdę każdy udział nie liczy się staż bloggerski a zaangażowanie i pozytywne relacje :)

      Usuń

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)