19.11.2016

#ODROSTY,SIWIENIE-BŁYSKAWICZNY RETUSZ WŁOSÓW/ MAGIC RETOUCH - L'OREAL

Witajcie Kochani,
Dziś mimo późnej godziny przybiegam do Was z produktem który niewątpliwie zasili grono ulubieńców roku 2016. Kosmetyk który w kilka sekund potrafi odmienić każdą fryzurę, zakryć odrost, pokryć siwiznę, a nawet stworzyć pasemka czy ombre na imprezę. Uprzedzam to nie jedyny odcień... ale o tym przeczytacie poniżej !



WERSJA / TESTOWANY PRODUKT 
MAGIC RETOUCH - L'OREAL PARIS
MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów



OD PRODUCENTA

"Pierwszy spray do błyskawicznego retuszu odrostów od L'Oréal Paris.Łatwy i szybki w aplikacji, gdziekolwiek jesteś. Natychmiastowe maskowanie odrostów. Odpowiedni do wielu odcieni włosów.

Piękne i zadbane włosy w kilka sekund. Efekt aż do kolejnego mycia."


SKŁAD   
Isobutane, Ethyl Trisiloxane, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, Trimethylsiloxysilic­ate, Triethoxycaprylylsil­ane, Methyl Trimethicone, (F.I.L. C179939/1)

Nie zawiera amoniaku.


WERSJA
Ze względu na to, że na początku września wróciłam do ciemnego koloru i teraz mój odcień krąży w rejonach ciemnego mocno chłodnego brązu to wybrałam CZERŃ. Długo zastanawiałam się czy nie wybrać opcji ciemny brąz, ale zważając na mój kolor wyjściowy jakim jest bardzo jasny blond, stwierdziłam, że mogę uzyskać nieodpowiedni stopień krycia który będzie wybijał w rude tony.

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosówOprócz wspomnianej już czerni i ciemnego brązu marka wypuściła jeszcze trzy odcienie: brąz, ciemny blond oraz blond. 

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosówNa każdym opakowaniu widnieje skala kolorystyczna która w łatwy sposób pozwala wybrać odpowiedni odcień do naszych włosów.

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów

OPAKOWANIE  
Przyjemne dla oka i bardzo wygodne. Intensywnie miętowy spray o pojemności 100ml. Mały, poręczny i bardzo wygodny, idealny do codziennej torebki czy na wyjazd. Aplikator niezwykle precyzyjny, mały wylot sprawia, ze dozowanie "farbki" jest łatwe, szybkie i przyjemne.

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna

*Opakowanie jest łatwopalne więc zaleca się trzymanie je z dala od temp. powyżej 50st.C.


KONSYSTENCJA
Typowy spray rozpylony na dłoń, sprawia wrażenie minimalnie tępego, ale nie jest to nawet 1/3 tego co robi suchy szampon.


ZAPACH
Ciężko tu mówić o zapachu, jest świeży, bardzo delikatny praktycznie nie wyczuwalny.


WYDAJNOŚĆ
Sądzę, że bardzo duża, produktu używam od dwóch tygodni i muszę przyznać, że opakowanie nadal jest ciężkie, podejrzewam, że nie zużyłam nawet 1/3.


SPOSÓB UŻYCIA
1. Przed użyciem, należy energicznie wstrząsnąć sprayem.
2. Rozpylać na włosach suchych w odległości ok. 10 cm od nasady, trzymając butelkę w pozycji pionowej.
3. Rozpylaj na włosy delikatnym strumieniem, mała ilość wystarcza na dokładny retusz włosów u nasady.

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna


 EFEKT
Natychmiastowy. Widoczny  zaraz po rozpyleniu pyłu, potrzebuje parunastu sekund aby wniknąć we włos i zastygnąć. Po  wchłonięciu, włosy wyglądają naturalnie, nie ma mowy o sklejaniu czy lepkości. Odrosty pokryte produktem są minimlanie, ale to dosłownie delikatnie usztywnione ale nie jest to nawet 1/3 tego co robi suchy szampon po wyczesaniu. Spray koloryzuje i nie przeciąża włosów więc dla mnie prawdziwa rewelacja. 

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna
 ***** Wiem, że na zdjęciach  (wizualnie) włosy żyją swoim  życiem, ale jest to wina a w sumie zasługa mojej nowej pielęgnacji, nowe włoski rosną jak szalone .

CENA / DOSTĘPNOŚĆ
Produkt od niedawna dostępny jest w Rossmanie w cenie 29,90zl (teraz promocja 27zł.) oraz na allegro w cenie ok.48-49zł.

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwizna 

PODSUMOWUJĄC /MOJA OCENA
Jestem pozytywnie zaskoczona efektem jaki daje Magic Retouch. Produkt spisał się pod każdym możliwym kątem. Idealny do torebki, doskonała wielkość sprawia, że świetnie leży w dłoni, nie przesuwa się, nie wypada. Aplikacja przebiega sprawnie. Efekt jest natychmiastowy i długotrwały. Produkt utrzymuje się na włosach, aż do zmycia. Nie wpływa destrukcyjnie na fryzurę, nie przetłuszcza, nie wysusza, nie powoduje efektu lepkości. Nie znika w ciągu dnia, również nie groźny mu grzebień czy mocniejsza stylizacja. 

Jestem niezwykle zadowolona z L'Orealowego retuszu, moje naturalnie bardzo jasne włosy zostały błyskawicznie wyrównane z granicą bardzo ciemnej farby. Fryzura została wizualnie odświeżona i wygląda na zadbaną. 
Wcześniej pod wpływem jednego z filmików Maxineczki kupiłam koloryzujący spray do włosów w Sephorze, pojemność podobna, ale kolor znacznie cieplejszy i niestety cena 3 razy droższa. Dlatego niezwykle się cieszę, że znalazłam zamiennik który kolorystycznie bardzo mi odpowiada :)

MAGIC RETOUCH - L'OREAL, retusz włosów, odrosty, siwiznaDajcie znać co myślicie o takich produktach, czy mają szansę utrzymać się na rynku ?

Ściskam :*


 ____________________________________
Czy chcecie szybkie rozdanie w ten weekend ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)