7.12.2015

NIESIEMY POMOC ZWIERZAKOM ! - MIKOŁAJKI BLOGGEREK

Hej Skarby !
W minioną sobotę miałam okazję wyjechać w okolicę Chełma, miejsca gdzie Mikołaj przychodzi 5 grudnia a Sylwester obchodzony jest 1 stycznia :) Tak załamana czasoprzestrzeń nie mogła wróżyć żadnej nudzie.

Tym razem spotkałyśmy się w słusznej sprawie, niosłyśmy pomoc i pudełka tak ciężkie,że ręce odmawiały posłuszeństwa ale o tym czy dałyśmy radę poczytacie poniżej :)
Zapraszam na relację z Mikołajkowego Spotkania Bloggerek !


Tak jak wspominałam wcześniej spotkałyśmy się w okolicach Chełma a dokładniej w Strupinie Dużym na RANCZU BUDRYSA :)
Miejsce niezwykle urokliwe, zachwyciło mnie swoją rozległą powierzchnią jak i architekturą ! Pięknie urządzona i doświetlona restauracja, miła obsługa i naprawdę dobre jedzenie.

Spotkanie miało odbyć się od pokazu firmy Indigo, niestety przedstawicielka  z przyczyn losowych nie mogła do nas dotrzeć. Wierzymy jednak,że jeszcze nie raz spotkamy się z Panią Magdą. W związku ze zmianą planów spotkanie rozpoczęłyśmy od obiadu i pogaduszek :)


Jak wcześniej wspominałam  jedzenie jest pyszne, sama zamówiłam sałatkę z grejpfrutem i kurczakiem - bez kurczaka :D ( jedyna wegetariańska opcja :P) ale przyznam,że porcję są ogromne a mimo to prawie całej podołałam :) 



Po obiedzie Marta wskoczyła w rolę (szkoda,że nie strój) Mikołaja i rozdała prezenty które każda z nas wcześniej przygotowała z okazji Mikołajek :)  Paczuszki były spersonalizowane i przygotowane na podstawie listów jaki każda z nas napisała do Świętego :)
Swoją drogą nie uważacie,że miałyśmy najładniejszego Mikołaja, a właściwie Mikołajkę ??



Każda Bloggerka otrzymała paczkę, to dowód na to, że jednak byłyśmy całkiem grzeczne :)


Nie wiem która Bloggerka była moją Mikołajką ale zdradzę, że totalnie trafiła w mój gust zarówno jeśli chodzi o  wygląd,  cudowne zapachy jak i kolorówkę :) Mikołaj napisał również piękne życzenia którymi rozczulił mnie do granic niemożliwości <3
No i podarował mi  peeling  którego szukałam już od dłuższego czasu :) Baaardzooo ale to bardzo mu dziękuję :)




Nie da się ukryć ile radochy miałyśmy przy otwieraniu paczuszek ^^

Po fali prezentów, Klaudia przeszła do rozdawania upominków od Sponsorów. Paczek było naprawdę mnóstwo, podziwiam Organizatorki,że tak sprytnie uporały się z ogarnięciem wszystkiego dla tak licznej grupy !












Po rozdaniu upominków i fali  rozmów przeszłyśmy do meritum spotkania tzn. loterii oraz licytacji poszczególnych fantów od sponsorów.












Udało mi się zakupić 3 losy oraz wylicytować dwa spore zestawy. Miedzy innymi  ten przepiękny plakat z liskiem :)

Całkowity dochód z losów oraz wylicytowanych przedmiotów został przekazany na rzecz Chełmskiego Stowarzyszenia Ochrony Zwierząt.

Dziewczyny jesteśmy wielkie <3 ! Duma mnie rozpiera ponieważ udało się nam zebrać prawie 800zł. !!! Uważam,że to całkiem niezła suma która zdecydowanie przyda się zwierzakom, szczególnie teraz kiedy nadchodzi zima.

Poniżej nasze wspólne zdjęcie
 PaulinaMonikaWiolettaKarolinaEmilia , Sylwia K , Sylwia G ,MilenaKasia K,  Monikaja :)Kasia GGosia i Sylwia R,  W dolnym rzędzie MartaKlaudia.


Zdjęcie słabej jakości bo robione  telefonem w bardzo kiepskim oświetleniu ale zawsze jest :) Ostatnie tuż przed odjazdem :)
Szkoda,że czas tak szybko minął, daleka droga do domu nie pozwalała zostać dłużej, liczę,że w podobnym gronie  spotkamy się już niebawem :) Jako herbatoholiczka pewnie poruszę niebo i ziemię aby w niedalekiej przyszłości wyskoczyć razem na gorący napój :)

Z tego miejsca pragnę podziękować Organizatorkom Klaudii i Marcie za zaproszenie mnie na to spotkanie :)  Świetnie się bawiłam,poznałam nowe przesympatyczne kobietki i ogromnie się cieszę,że mogłam wesprzeć  potrzebujące zwierzaki :)

__________________________________________________________________
Jeśli jesteście ciekawi co Mikołaj przyniósł póki co pod urojoną choinkę to zapraszam jutro na bloga :) Przedstawię Wam zawartość tych licznych woreczków, toreb i innych siateczek :) zdradzę Wam też, co dostałam od moich Mikołajek ;))

PS: Dziękuję moim WSZYSTKIM  Mikołajkom ! Trafiłyście bezbłędnie <3

Ściskam :*

25 komentarzy:

  1. Wspaniała inicjatywa! Przyjemne z pożytecznym, warto walczyć z głupimi stereotypami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah te Mikołajki! :) to już nasza mała tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z taką pomocą dla zwierząt ! :D Widać,że spotkanie cudowne było i ze świetną inicjatywą! :) Czekam na jutrzejszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo mnie to cieszy, że blogerki pomagają zwierzakom! Dziękuję Wam :) Sama też od wielu lat aktywnie biorę udział w pomaganiu zwierzakom u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inicjatywa godna wielkiego szacunku i podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac, ze sie swietnie bawilyscie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie spędzony czas w cudownym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że tak szybko ten czas nam zleciał, bo nawet nie było jak dłużej porozmawiać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, ze tak krótko było :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam zawsze problem z wyborem (a właściwie jego brakiem) wegetariańskich posiłków w restauracjach..
    Zazdroszczę spotkania i wspaniałych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny uśmiechnięte, szczytny cel spotkania i wspaniała upominki. Spotkanie musiało być udane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zazdroszczę takiego wspaniałego dnia! :) Miła atmosfera i pieniążki zbierane w ważnym celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Było naprawdę świetnie i tylko szkoda, że czas tak szybko zleciał...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne słoneczko :) czarna choinka i moja rockowa Mikołajka kochana :) Cudownie było się spotkać, mam nadzieję że wkrótce będzie okazja do kawki, piwa, wódki, sałatki bo ciastek nie jemy, prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam nadzieję że szybko uda nam się spotkać :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod ogromnym wrażeniem miejsca, które wybrałyście na spotkanie...!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać że Madzia była grzeczniutka ;) tylko znowu Chełm odwiedziła a mnie już nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Przekażę Mikołajowi, że prezent się spodobał :)
    Spotkanie było super, mam nadzieję, że uda nam się wkrótce spotkać na herbatce:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Od zawsze twierdze, że takie spotkania to świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny cel i cudowne upominki. Widzę ze organizatorki naprawdę sie postarały i czekam na dokładna relacje z zawartości paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna inicjatywa i ciekawe spotkanie. Widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to się zwierzaki uradują :) Takie spotkania to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przyjemne miejsce na spotkanie, takie spokojne się wydaje :) przepięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)