10.12.2016

#NOWOŚCI DELIA COSMETICS

Witajcie Kochani,

Wczoraj niespodziewanie dotarła do mnie Mikołajkowa paczuszka od firmy Delia. Marka postanowiła obdarować mnie swoimi najnowszymi produktami.  Jeśli jesteście ciekawi nowości marki to zapraszam na szybką prezentację :)





1. LAKIERY Z KOLEKCJI  TREND&BIG BRUSH 

W moje dłonie trafiły trzy kolory które zdecydowanie wpisały się w mój styl: złoto, wino i szarość. Wprawdzie nie pamiętam kiedy na dłoniach miałam inny lakier niż hybrydowy dlatego jeśli chcecie oddam je komuś  kto używa normalnych lakierów. Lakiery kryją dobrze ( tutaj dwie warstwy) aplikacja jest wygodna za sprawą dużego pędzelka. 











  














2. ZMYWACZ DO PAZNOKCI  W GĄBCE.
Bezacetonowy. Przyjemny zapach, dobrze nasączona mięciutka gąbeczka. Często stosuję odżywki, więc idealnie spiszę się do zmywania płytki.




3.KREDKI DO POWIEK -SOFT EYE PENCIL
Niezwykle mięciutkie i kremowe. Pięć kolorów  o niezwykle dobrej pigmentacji.







 

4. POMADKI CREAMY GLAM

Pięknie wykonane, solidne metalowe opakowania. Same sztyfty obłędnie miękkie. Wysoka pigmentacja, świetnie nawilżają. Na ustach pozostawiają "mokre" wykończenie. Nie należą do mega trwałych. Ich trwałość zdecydowanie wydłuża się w chwili rozprowadzenia pierwszej warstwy i odciśnięciu nadmiaru w bibułkę oraz ponownej aplikacji wykończeniowej.  Najlepiej nakładać je gdy są lekko schłodzone wtedy łatwiej będzie wyrysować kontur ust. 


  
CZERWIEŃ


BORDO


 




GRANAT



 








Jak się Wam podobają nowości Delia? Znalazłyście coś dla siebie? Czy odważyłybyście się wyjść w granatowych ustach ?

Ściskam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)