11.07.2016

ŚWIAT AKWARELĄ MALOWANY / #ZAPACH WATERCOLORS - KRINGLE CANDY


Witajcie Kochani,
Dzisiejszy post z gatunku tych zapachowych, w moje dłonie niedawno wpadł przepiękny daylight marki Kringle Candy. Marka ta nie raz udowodniła,że ich produkty są oryginalne i niesamowicie trwałe pod względem zapachowym. Tym razem pod lupę trafia Akwarela, o tym jak się spisuje przeczytacie poniżej. Zapraszam do dalszego czytania.

ZAPACH  WATERCOLORS -  KRINGLE CANDY AKWARELA

WERSJA / TESTOWANY PRODUKT 
DAYLIGHT/ KRINGLE CANDLE - WATERCOLORS (AKWARELA)

*daylight - czyli mała świeczka z knotem, nie wymaga kominka aby ją rozpalić

ZAPACH  WATERCOLORS -  KRINGLE CANDY AKWARELA





OD PRODUCENTA
"Daylight marki Kringle Candle o bogatym połączeniu kwiatowych nut ze słodkimi, owocowymi akcentami, zrównoważonym zapachem drzewa sandałowego i piżma".

ZAPACH
Producent wspomina o zapachu kwiatów, owoców, piżma i drzewa sandałowego.  Przyznam szczerze, że zapach jest ładny, letni i świeży. Niestety  nie wyczuwam w nim tego  co najbardziej mogłoby mnie intrygować tzn. drzewa sandałowego.  
Zapach jest dość nieoczywisty. Zapach od stanu stałego po roztopienie przeobraża się niczym kameleon. Na cucho wyczuwalny aromat kwiatów i owoców który przenika się praktycznie w proporcjach 1:1.  Po rozpaleniu wybija się  kwaśna nuta oraz aromat świeżego prania, słodycz kwiatów i owoców jakby delikatnie zanikła ale nadal jest to aromat wyczuwalny w powietrzu.

ZAPACH  WATERCOLORS -  KRINGLE CANDY AKWARELA


TRWAŁOŚĆ
Akwarela należy do zapachów niezwykle intensywnych, nie bez przyczyny środowisko świecomaniaków nazywa ją killerem. Aromat jest trwały, długo unosi się w powietrzu nawet po zgaszeniu. Mocno wnika w tkaniny, moje zasłony od 2 dni intensywnie pachną aromatem daylighta. Wystarczy drobny ruch powietrza a aromat wybija się z lnianych zasłon.

ZAPACH  WATERCOLORS -  KRINGLE CANDY AKWARELA
CENA / DOSTEPNOŚĆ
Regularna cena to 12 zł/ 35g. (tj. ok.12 h palenia), teraz jednak w sklepie iCandle.pl panuje gigantyczna promocja i duże woski Kringle Candle oraz daylighty możecie nabyć za  9zł, w promocji znajdziecie również Akwarele.

ZAPACH  WATERCOLORS -  KRINGLE CANDY AKWARELA


PODSUMOWUJĄC
Akwarela okazała się być niezwykle trwałą i intensywną świeczuszką. Aromat typowo wakacyjny, bardzo oryginalny. Zdecydowanie świeży i  z gatunku tych " ciepłych". Rozpalasz go, zamykasz oczy i czujesz letnią aurę.  Nuta maciejki, kwaśne owoce z czasem wybijająca się gama świeżego prania sprawiają, że woń nabiera szlachetności i wielowymiarowego charakteru. Nie czuje w niej akordów drzewa sandałowego, piżmo znajduję tylko w suchej postaci.
Watercolors to zapach oryginalny, ciężki do jednoznacznego określenia, jest przyjemny i ładny, ale nie trafi do zawężonego  grona moich faworytów. Dlaczego ? W kwestii aromatów jestem niezwykle wybredna. Zapach zawsze  był dla mnie niezwykle ważny,  mam pamięć do miejsc i utożsamiania sobie z nimi danej woni. Jest on dla mnie kluczowy, chwila jeden akord, zamykam oczy i w głowie na nowo odradza się wspomnienie. Kocham te chwile i dlatego tak bardzo lubię sięgać po nowe kompozycję. 

Akwarela jest przyjemnym zapachem, ale nie są to nuty które są w stanie poruszyć mnie dogłębnie. Jestem miłośniczka mega słodkich i nietypowych woni typu VanillaBourbon (którą otrzymałam od Mili, za co jej bardzo dziękuję), delikatnych kompozycji w stylu AChildWishCoconutWood, oryginalnych nocnych: KilimanjaroStars, Midsummer'sNight czy kultowego już Greya ♥ którego ubóstwiam totalnie, zresztą ilość 3 wypalonych tumblerów o czymś świadczy:) Watercolor nie okazał się moim strzałem w 10 ale nie wykluczone, że jeszcze kiedyś do niego wrócę, nie jest to jednak ten aromat którego zachomikuję w zapasach. Nadal szukam zapachów które pobudzą i rozpalą zmysły, obecnie mojej obecnej wishliście są : Midnight, Dreamy Summer Nights, Black Sands, Archives i  Egyptian Cotton.

A Wy Kochane częściej wybieracie  woski do kominków czy świeczuszki ? znacie  w ogóle ten zapach ? Miałyście któryś z moich ulubieńców lub  pozycji z wishlisty, jestem bardzo ciekawa :) Dajcie znać ! 

Ściskam :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawcie ślad po sobie, dzięki temu łatwiej będzie mi trafić na Wasze blogi :)
Pozdrawiam ciepło i zachęcam do obserwacji :)